Наскрізні змістові лінії

в освітньому процесі Нової української школи

          Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатися і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. Тому актуальною проблемою сьогодення є  впровадження в освітній простір нових умінь і навичок для реалізації Концепції Нової української школи.

         З метою удосконалення фахового рівня педагогів  Недобоївської об’єднаної територіальної громади  на базі Ставчанського НВК 17 квітня 2018 року відбувся  семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів  освіти, підпорядкованих  Недобоївській сільській раді, з проблеми «Особливості впровадження наскрізних змістовних ліній в освітній процес Нової української школи».

         У рамках семінару учасники мали нагоду ознайомитися з історією закладу освіти під час перегляду візитівки «Рідна школа – це затишок милий».

         Відкрила семінар Кирнац Н.Д., начальник відділу освіти, молоді та спорту Недобоївської сільської ради, яка  у своєму  виступі акцентувала  увагу  учасників  семінару  на  вимогах  щодо впровадження Концепції  Нової  української  школи, підкресливши,  що її розбудова – це довготермінова реформа, але розпочинається уже сьогодні.  Однією із особливостей  Нової  української  школи, підкреслила Надія Дмитрівна, є організація такого освітнього простору, що сприятиме  вільному розвитку  творчої  особистості  кожної дитини. Крім того, було наголошено на виключно цільовому використанні  коштів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року №6, розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 року №929-р, розпорядження обласної державної адміністрації від 26 листопада 2017 року  №1223-р.

         Заступник директора з навчально-виховної роботи Гуйван О.С. розповіла про особливості впровадження наскрізних змістовних ліній в освітній процес згідно Концепції Нової української школи, а також поділилася досвідом роботи щодо сучасного підходу до аналізу уроку.

         Учасники семінару відвідали відкриті уроки: «Покупки» (5 клас, англійська мова, учитель Голик Т. В.), «Застосування етанової кислоти. Хімічні властивості» (9 клас, хімія, учитель Гермаковська А.В.), «Виготовлення декоративних квітів «Лотос» (6 клас – трудове навчання, учитель Петрушка В. Г.), «Як поважати себе» (за програмою «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», практичний психолог Заставнецька Г. В.).

          Приємні  враження у присутніх  залишилися від проведеного майстер-класу «Реалізація наскрізних змістовних ліній під час вивчення фізики»  (Грубляк Л. Г. – учитель, фізики, інформатики).

         Побувавши на засіданні круглого столу «Формування особистості  нової генерації» (Бобик Г. В., головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту), під час якого відбулася робота в групах (батьки, вчителі та учні), учасники семінару мали можливість бути співучасниками заходу та разом з іншими  будувати шляхи сходження до успіху особистості.

         Робота семінару була насиченою й плідною, сконцентрована на підвищення рівня фахової майстерності щодо впровадження  наскрізних змістових ліній в освітній процес Нової української школи для формування особистості нової генерації. І тільки співпраця між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрацій та батьків – наріжний камінь, який допоможе досягти всіх інших результатів. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя. 

І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною, а  випускника – з почуттям  відповідальності та готовності навчатися впродовж життя.

 

 

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *